PDA

View Full Version : who are we talking to.



gravedigger
08-12-2011, 06:37 PM
i dont know if ther is some sort of Forum Etiquette but im just wondering who were all talking to.if ya want let's put some faces to name.i will start it out.this is seaside oregon at the time shaRe place
http://images.imagelinky.com/1313205264.jpg (http://images.imagelinky.com/1313205264.jpg)
AND BACK YARD SHOOTIN
http://images.imagelinky.com/1313205594.jpg (http://images.imagelinky.com/1313205594.jpg)

Speedykills
08-12-2011, 06:48 PM
This is my last years doe.........and ME.

Rangerj
08-12-2011, 07:10 PM
I will have to get my Grandkids to show me how to post a photo.(sad ain't it)LOL

gravedigger
08-12-2011, 08:08 PM
I will have to get my Grandkids to show me how to post a photo.(sad ain't it)LOL

not really,i had to have elkslayer4x5 show me how to.he gave me this link and it is really ez to use.http://www.imagelinky.com/
1.click on browse.2.find the photo you want then double click on the photo.3.up load the phot.4. copy the forum one at the bottom then paste it on the post.

it the only thing i use because its the only one that is chris proof.lol

Rangerj
08-12-2011, 08:16 PM
Thanks grave,I think I can load them on computer,not sure about that either.Just need to get busy and learn

Rangerj
08-12-2011, 08:17 PM
And thanks for the link. :cool:

gravedigger
08-12-2011, 08:20 PM
Thanks grave,I think I can load them on computer,not sure about that either.Just need to get busy and learn


And thanks for the link. :cool:

any time.i am not at all good on computers.this labtop i have is the first puter i have ever owned and i got it in feb of this year.link is ez to use.if i can do it anyone can.thats why i call it chris proof.lol

Sharxfan
08-13-2011, 06:07 AM
You guys do know that with the new forum software you can just click on the picture icon and then browse to it on your computer and it automatically posts it with out having to do the link?

bfisher
08-13-2011, 02:02 PM
And maybe you also know this thread and the resultant pictures can be posted in the Photo Sessions subforum, right? Not only that, but it would be nice for people to have at least a first name???????????????? Hint, hint.

peace
08-13-2011, 04:32 PM
and some of our comfort levels have increased I filled out my profile and included a personal portrait. I am a somewhat private person but I do spend time on this forum and thus I am committed to being more open. With the recent attempts to secure this forum from spammers and their ilk I feel better about coming out of my turtle like shell...:cool:

I am not insecure about my looks but I am no longer the vain young man I once was so I am not big on personal photographs but if you can stand the pressure here goes me...


3885


Smarten Up and Martin Up

boobowbender
08-13-2011, 06:47 PM
3886
Bad picture of turkey though. my first. 11 inch beard? shotgun though:(:D

1st bow buck!2011
http://martinarchery.com/mtechforum/attachment.php?attachmentid=5150&d=1323135998

bfisher
08-14-2011, 10:22 AM
While I understand people's reservations about showing a lot of personal info in their profile, what with all the identity theft these days. I don't think showing a first name and/or something showing a person's genuine interest in some archery venue can hurt much. I just think it's nice to learn and address people by their first name. It just seems to make things more friendly. And it does help us separate the spammers from those who want to be part of the community.

Nice pic there, peace. Glad to see I'm not the only grey haired man around here.

cjchasman
08-14-2011, 11:08 AM
Adding a few more grey hairs...3899 My friends call me Charlie...Chas or Cj.

Double S
08-14-2011, 11:36 AM
I already posted some pics in the Photo section. But here I go again. ;)

I'm Simon. I am a medically Retired Correctional Peace Officer. Inured while on duty. I'm a avid Firearms collector and Archery enthusiast and fisherman. I like barefoot walks on the beach....with my fishing pole. I like sunsets glassing a herd of Muley's. I love the feel and snap of a crisp trigger pull, The smell of Black powder from my .58 caliber Jaeger Muzzleloader is a turn on :eek: . The slow silent stalk, crawl, belly snake slither into bow range on a unsuspecting Turkey or Muley pleasurably feasting on vegetation. The feel of the bow as I cautiously set my anchor and float my pins over the vitals of my next supper. I only hunt with a Muzzy or bow but will always pick a bow first. I'm not against modern rifle hunting...i just haven't tried it yet. Even though I'm partially disabled ( my wife believes that to be metal) I do my best to enjoy the outdoors and hunt and fish and spend time with my wife and son. It just take me a little longer to get to my destination :p

Simon

Hutch~n~Son Archery
08-14-2011, 01:04 PM
Okay here is my ugly mug!
3909
Oh look I smiled rats!
3910

Hutch:cool:

Arrow Splitter
08-14-2011, 04:25 PM
And maybe you also know this thread and the resultant pictures can be posted in the Photo Sessions subforum, right? Not only that, but it would be nice for people to have at least a first name???????????????? Hint, hint.Hint taken.:cool: I was thinking the same.:D

NuttyNative
08-14-2011, 05:05 PM
This is last years Speed Goat.
Marty
http://i258.photobucket.com/albums/hh268/Nuttynative/2010%20Antelope%20hunt/2010Antelopehunt009.jpg
http://i258.photobucket.com/albums/hh268/Nuttynative/2010%20Antelope%20hunt/2010Antelopehunt027.jpg

HawgEnvy
08-14-2011, 05:14 PM
DANG! do all you guys fart dust or what? lol! i feel like a kid compare to the dinosaurs here. yeah,yeah,yeah. pics coming soon. my wife tried to get some earlier but camera broke. lol

Arrow Splitter
08-14-2011, 05:16 PM
DANG! do all you guys fart dust or what? lol! i feel like a kid compare to the dinosaurs here. yeah,yeah,yeah. pics coming soon. my wife tried to get some earlier but camera broke. lolDon't speak too soon Hawg, because you have MANY years on me, Ye old fart.LOL:p

Hutch~n~Son Archery
08-14-2011, 05:17 PM
DANG! do all you guys fart dust or what? lol! i feel like a kid compare to the dinosaurs here. yeah,yeah,yeah. pics coming soon. my wife tried to get some earlier but camera broke. lolThat's cause you are a little Kid!! LOL :rolleyes::p




Hutch:cool:

Speedykills
08-14-2011, 05:31 PM
DANG! do all you guys fart dust or what? lol! i feel like a kid compare to the dinosaurs here. yeah,yeah,yeah. pics coming soon. my wife tried to get some earlier but camera broke. lol

Only if i drink to much gerital........................:p

Rangerj
08-14-2011, 05:36 PM
I mix my Geritol with Vodka. :D :D

gravedigger
08-14-2011, 07:57 PM
Nice pic there, peace. Glad to see I'm not the only grey haired man around here.

im 27 and i have soooooo much gray hair its crazy,thats why i shave my head.well unless i want to look distinguished.lol

Money Man
08-14-2011, 08:05 PM
3923The picture is from a couple years ago. I still go by Dave.

shaverd
08-19-2011, 02:39 PM
This picture is of me and my first and biggest passion of all, FLY FISHING!!!

3988

The second picture is of this years turkey; taken with a shotgun though.

3989
My name is DuWayne.

Jake-the-snake
08-21-2011, 05:00 AM
http://i788.photobucket.com/albums/yy169/nigonjac/meand8point2010.jpg
http://i788.photobucket.com/albums/yy169/nigonjac/meandturkey2011.jpg
Me with my management 8 pointer last year and my spring turkey this year. people still call me Jake...Guess Im the yougin here, at only 19, huh?

gravedigger
08-21-2011, 07:03 AM
[IMG]Me with my management 8 pointer last year and my spring turkey this year. people still call me Jake...Guess Im the yougin here, at only 19, huh?

i think you have arrowspliter beat by a year.nic bird and buck

Hutch~n~Son Archery
08-21-2011, 05:29 PM
Arrow Splitter, is a year younger at 18. But we have one young one at 13.



Hutch:cool:

Arrow Splitter
08-22-2011, 07:51 AM
Yeah, I was the youngest here at 18, but parkerd just joined, and he's 13.

gravedigger
08-22-2011, 08:39 AM
Yeah, I was the youngest here at 18, but parkerd just joined, and he's 13.

kid my be 13,but i seen a pic of him of martins facebook page and he looks 21.i kid you not

bfisher
08-22-2011, 09:11 AM
DANG! do all you guys fart dust or what? lol! i feel like a kid compare to the dinosaurs here. yeah,yeah,yeah. pics coming soon. my wife tried to get some earlier but camera broke. lol

Wonder why!!!!!!!!!!!! LOL.

HawgEnvy
08-22-2011, 05:34 PM
Wonder why!!!!!!!!!!!! LOL.

small head,big nose,floppy ears and long arms...remember. lol

Spiker
08-22-2011, 09:06 PM
Scott M, 54 years young and growing.!
When I grow up I wanna be ... ? ... !!! ...
http://martinarchery.com/mtechforum/attachment.php?attachmentid=4045&d=1314064967

parkerd
08-24-2011, 01:47 PM
kid my be 13,but i seen a pic of him of martins facebook page and he looks 21.i kid you not

Thanks for the compliment!! hahah jk

gravedigger
08-24-2011, 02:31 PM
Thanks for the compliment!! hahah jk

anytime,you look older then my 31 year old brother.lol,but really man you do look way older then your age

MartinMan
08-24-2011, 08:44 PM
This is me after a day on the river with good ole dad.

HawgEnvy
08-25-2011, 04:15 AM
nice cat! Where in MI are you? Lead me to some of those cats. Hook a brother up. Lol

Arrow Splitter
08-25-2011, 07:16 AM
I know! I know! But I'm not telling.:D

MartinMan
08-25-2011, 07:59 PM
nice cat! Where in MI are you? Lead me to some of those cats. Hook a brother up. Lol


Haha, that was caught down in allegan county, off of the kalamazoo river. It was fun catchin em!

MartinMan
08-25-2011, 08:03 PM
I know! I know! But I'm not telling.:D

You know where that is huh? Ive been hunting down there for years with my father. It like a old tradition.

Arrow Splitter
08-27-2011, 04:20 PM
I was talking about knowing where you live.;) I have your address, remember?:D

HawgEnvy
08-27-2011, 06:57 PM
where's ur pic,Brad?

Arrow Splitter
08-28-2011, 05:20 AM
where's ur pic,Brad?Haven't got around to it yet.;) Yesterday I wasn't around for most of the day, because I worked for 8 hours.

Don B
09-05-2011, 12:29 PM
Ok, I will play. This one is from just the other day at the range.
4197
Don.

WestMichiganBowhunter
09-12-2011, 08:53 AM
Okay here is my ugly mug!
3909
Oh look I smiled rats!
3910

Hutch:cool:

wish i could find a nicely tuned Bengal for sale to buy

Nice bengal Hutch!!!

jafa
09-12-2011, 10:54 AM
4272

I don't have a picture with my bow, so here's the next best thing.

HawgEnvy
09-20-2011, 06:52 PM
i finally remembered to post up. We're a bit cold in this pic from our family photos this past pre-spring. it was 34* w 13mph winds. BRRRR! Jerry and Rebekah Ellen Jones. she's a true lady of the south. sweet,prim,proper,and elegant yet she can do body work on a 4x4,helps with engine swaps,and processes my deer. all with manicured and painted nails and never chips the polish. she's an excellent,houswife,cook and mother of 4+2. she's awesome. a rare breed for sure. still don't know how i lucked out.

4415

elkslayer4x5
10-04-2011, 11:46 AM
Me and the grandson, out to check trail cams. My name is Don. I'm the one with the gray beard. If you look close, you'll see all 3 bikes are "straped" cause this is where we got these pics, well elkslayer9x8 ( Ryan ) has his raingear over his. Last pic is me and the blacktail I took here in Oregon's late season in 08. That slightly un-pleased look is because my bow slid off the buck as Elkslayer ( Greg ) took the pic.

http://img.photobucket.com/albums/v728/deast-lr/appletreetrip2.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v728/deast-lr/Bears/BigBoy.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v728/deast-lr/08%20Mulie%20Hunt/DSCN0982.jpg

mattheww1377
01-04-2012, 04:12 PM
A pic of me ..

Arrow Splitter
01-04-2012, 04:21 PM
This thread should be a sticky. What do you think Bfisher?

A.S

parttimr
01-04-2012, 04:47 PM
Me with first ever archery turkey this year5351

bowman555
01-13-2012, 05:29 AM
Pics of myself at the National Champs in England.This year it will be with the 360.53865387

bowgramp59
01-31-2012, 03:09 PM
5533


i like to fish to

Hutch~n~Son Archery
01-31-2012, 03:14 PM
Nice looking fish, I like his whiskers! Haven't see one of those since I lived in AK






Hutch:cool:

bowgramp59
01-31-2012, 03:18 PM
You guys do know that with the new forum software you can just click on the picture icon and then browse to it on your computer and it automatically posts it with out having to do the link?

thanks sharxfan thats easy ! i usally have a heck of a time finding the right picture, i have recently just got our pictures organized. got to many pics. on the computer. clicking on that image icon went right to [ curtis's pictures] thanks again !

Double S
01-31-2012, 03:19 PM
Sweet pics, Keep'em coming!.

droppixel
01-31-2012, 03:21 PM
This be me and this be the bird that started my hunting career almost 6 years ago ... I was a late bloomer, but around it growing up.

5534

This year's doe

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/381488_909199490082_600152219_n.jpg

My militia

5535

Double S
01-31-2012, 03:31 PM
Picture Bump!.



5537

Skbengal
01-31-2012, 06:41 PM
5538This is my first elk with a bow.Rick.

Sharxfan
02-02-2012, 11:12 AM
I don't ahve any trophy pics as this is only my second year hunting and I am learning it all on my own with some help from my friends on the forums I frequent. This is me with my two girls. They are dying to hunt with me so I am trying to find the time to teach them archery and teach them gun safety and how to shoot. Enjoy.

5553

deerchser
03-01-2012, 06:05 PM
Me and the kids a few years back. Me and a buddy with the 5X6 I killed a few years ago.
http://i298.photobucket.com/albums/mm248/deerchser/MemorialDaytrip059-1.jpg
http://i298.photobucket.com/albums/mm248/deerchser/DeerHunting08105.jpg

wscywabbit
03-02-2012, 06:26 AM
Hey y'all, my name is Allen, fyi. I've hunted my whole life, but just recently started bowhunting. Here is my first bow-kill:

5839

Here's me shooting out of my climber in my front yard:

5896

jeadcock
04-01-2012, 06:57 AM
I love the climber pic. My wife dogs me for it. All my buddies come over and and we shoot off the house and a big pecan tree in my back yard I hung a hang on in. Awesome!

Thermodude
04-01-2012, 07:29 AM
Nice fall day!


6139

TEN RING
04-01-2012, 07:36 AM
those are some nice buck you got

Thermodude
04-01-2012, 11:21 AM
those are some nice buck you got

Thank you.............southern Indiana/ west Kentucky produces some dandy bucks!

Mo0se
04-12-2012, 09:37 AM
The wife and I :)


6258

Mo0se
04-12-2012, 01:12 PM
Yep.......
6261

Lung Buster
04-12-2012, 07:41 PM
6264
Me and an 80lb black drum!

Thermodude
04-12-2012, 07:44 PM
6264
Me and an 80lb black drum!


Dude that is so awsome!!

Rangerj
04-12-2012, 07:53 PM
Thats a big carp!!!!!LOL

Lung Buster
04-12-2012, 07:54 PM
We had thirteen that night we had to throw one back. All around the same size. Went back the next night and had 15! We could only keep 12

Rangerj
04-12-2012, 08:01 PM
We used to catch drum down here when they would run up river.They were always some big-uns,and fight very rough!!!
Sounds like yall were in a good spot.

Lung Buster
04-12-2012, 08:04 PM
We fish for them up in the delaware bay. We are just getting the first run of them now for this season. Should be fun!

Rangerj
04-12-2012, 08:05 PM
What are you using for bait? We would dig nightcrawlers and crawdads to use down here.:cool:

Lung Buster
04-12-2012, 08:08 PM
Big old surf clams on 40lb test line with a 7.0 hook.

Rangerj
04-12-2012, 09:06 PM
Well the hook should be big enough.lol

Matrix
04-12-2012, 09:51 PM
Me and the wife
6266

nshepro
04-20-2013, 11:23 PM
Hey, my name is Nick and I too do not have a picture of me and my bow, but how about me Salmon fishing on the Buskin river in Alaska. Other one is of me at my radio seat on the might C-130 Hercules.
80048005

Lung Buster
04-22-2013, 04:33 AM
Hey, my name is Nick and I too do not have a picture of me and my bow, but how about me Salmon fishing on the Buskin river in Alaska. Other one is of me at my radio seat on the might C-130 Hercules.
80048005

Welcome to the forum!!!!! Glad to have you!!!

Ehunter
04-22-2013, 03:40 PM
Here's a couple picks from years past. Lost about 40 pounds since then.Hope they don't ban for ugliness. lol Both bucks killed with a 2008 Moab. Have killed 3 of my 4 biggest bucks with that bow. It was the first Martin I ever bought, and you can all see what that lead to. lol By the way, I get called alot of things, but the name's Eric. lol80088009