PDA

View Full Version : Deer pics



Ehunter
03-03-2010, 08:37 AM
I have been shooting Martin for 2 years now. Both these deer were taken with a Moab at 28in. draw, 68#, 100 gr. Slick Trick Magnums. Looking forward to what I shoot with my new Firecat! Glad I live in Kansas. lol1078

1079

1080

1081

Skbengal
03-04-2010, 02:25 PM
Great pics!Congrats on the deer!:D

NEstickslinger
03-04-2010, 07:57 PM
nice pics !

jordsam
03-07-2010, 05:10 PM
Great pics,gotta visit Kansa

busycraze
03-14-2010, 11:13 PM
This deer pics are really great and awesome, but i can see the hardwork behind this, because deer is really fastest running animal, congrats them and all the best for the people who worked for this.

Bravia (http://sonyacs.com) | Timeline (http://acerpedia.com)

Ehunter
03-15-2010, 05:41 AM
I hate to admit this, but the bigger of those 2 deer was the easiest to get that I have ever taken. It was only my second day out hunting last year. Hadn't had time to scout during the summer. I'd been on stand for maybe 2 1/2 hours when he walked out into a cleared tractor path along a field at 23 yards. Damn near felt guilty shooting him, but.........Never turn down good luck.

bfisher
03-15-2010, 07:34 AM
That is two dandy bucks. Congratulations. Yeah, I can see as how you would feel guilty-----LIAR, LIAR, Pants on Fire----------LOL.

Ehunter
03-17-2010, 10:56 AM
bfisher, honest story. I think it was someone's way of paying back for all those past years of sitting in the freezing rain, snow, plain crappy weather, watching squirrels. lol

dragonsfire311
07-22-2010, 07:22 PM
is that a split main beam on a whitetail, sweet deer

dg72a
08-08-2010, 10:53 AM
Oh my, awesome bucks man! I can only dream of taking bucks like that.... but some dreams do come true. For now, I'll keep trying. Congrats. dg.

Ehunter
08-09-2010, 06:41 PM
Yes, it's a split main beam. Funny thing was, I'd only seen a few in my life, but the taxidermist said he'd had 3 come in by mid-October last year. That split measures 17 1/2 inches to the tip. Needless to say, I was pretty happy. I finally stopped shaking about Feb. lol