PDA

View Full Version : I'm having a little fun on AT



Arrow Splitter
03-25-2011, 06:22 AM
Take a look at the thread I started over there, especially take note of the title.:p

http://www.archerytalk.com/vb/showthread.php?t=1455684


A.S

kylecurtis04
03-25-2011, 06:43 AM
lol. good stuff. people need to lighten up over there. bunch of ignorant people over there on AT. They are oblivious to everything other than what they believe in and they think is right. Bunch of donkeys aka jackasses.

Arrow Splitter
03-25-2011, 07:05 AM
Wow, some got so mad that they actually wanted me banned.:p They're all fired up, and for what? I did get my laughs though.

A.S

HawgEnvy
03-25-2011, 07:31 AM
lol. As a friend,i couldn't set back and let you handle that alone. Hope you don't mind.

Hit The X
03-25-2011, 07:38 AM
They really do need to lighten up for sure. get a sense of humor they are fun LOL Sheeeesh

Tparrish
03-25-2011, 07:48 AM
Boy I got a kick out of that. Now if a lot of those folks IQ :p was as high as their blood pressure, they would have got a laugh;) out of it also. You done good

Paradox
03-25-2011, 08:31 AM
Arrow Splitter.........that's hilarious. It funny how fast the same folks who bash our brand of bows take offense...........especially when the thread was just started in jest.

gravedigger
03-25-2011, 08:57 AM
way to be...thats flipn awsome..now go start a thred on how martins suck(and they dont its just for the sake of science)and i bet it will be the most loved thred on AT.all and all thats great.them other bow owners sure can dish it but they sure as h*!! cant take it.good job

mudpig
03-25-2011, 09:15 AM
awesome thread!!!! What a good laugh that was!

Arrow Splitter
03-25-2011, 10:56 AM
lol. As a friend,i couldn't set back and let you handle that alone. Hope you don't mind.

The more the merrier.LOL:cool:

Money Man
03-25-2011, 11:13 AM
Great thread. Good thing you didn't ask if they tote their over-priced bows in a Ford or a Chevy, you would have all kinds of panties in a twist over there.

spekwa66
03-25-2011, 11:46 AM
I considered registering there to see what kind of topics they have, but this thread made my decision. I thought it was great!!:D Hell, not only do I shoot my martin, but I also have a Diamond, and my dad shoots a BT. All I care about is archery. Plain and simple! Good thread!!

Arrow Splitter
03-25-2011, 12:18 PM
It's heating up over there! This is getting fun....:p:p:p

gravedigger
03-25-2011, 12:42 PM
thats too much fun.people are getting so butt hurt over there,if i could laugh i would,but i would but my stiches..lolololololol

Simple Life
03-25-2011, 12:43 PM
Nothing like poking a hornets nest:eek:Not much HA Ha over there is there.:rolleyes:

HawgEnvy
03-25-2011, 02:07 PM
funnier than 2 bald guys fightin over a comb;)

Hutch~n~Son Archery
03-25-2011, 02:20 PM
My son always like to play with bees nests.

Hutch:cool:

CarlosII
03-25-2011, 02:34 PM
i can't believe they closed that thread before i got to make a comment...dang! i had a good one since i'm graduating from hi school next month and i'm gonna open my own pro shop and plan on selling bow techs and martinsews, i mean mathews since they are the best bows ever made. i've already got sponsorship from blow tech, mathews, pse, easton, bohning, athens, hoyt, and kelloggs corn flakes.

i plan on shooting the world shoot soon. i'm getting groups of 1 and a half inches at 90 yards with my 80 pound x force with my 35 inch draw. but i'm going to do some more tuning so i can....

well, you get the picture. dang, i wanted to post that...dog gone moderators anyway.

parttimr
03-25-2011, 04:13 PM
Yep you sure stirred up that nest, lol

rpalt1
03-25-2011, 04:57 PM
way to go it's good to see them get riled up once in awhile:p

Arrow Splitter
03-26-2011, 04:52 AM
Now the question is: WHY did they leave the "Why aren't Martins more popular" thread open, and close a harmless thread? Which one really is a waste of server space?
Oh well. I never have liked AT very much anyway.:cool::p

A.S

MLN1963
03-26-2011, 06:37 AM
I have a feeling if some from over there came over here and started a similar thread the responses would be similar as well. Sorry.

elkslayer4x5
03-26-2011, 06:54 AM
Sure stirred that one up A.S. I wonder how many of all those haters are aware that ArcheryTalk is a Martin sponcerd board? :D

Arrow Splitter
03-26-2011, 09:01 AM
Sure stirred that one up A.S. I wonder how many of all those haters are aware that ArcheryTalk is a Martin sponcerd board? :D

The only problem is, if they knew they probably wouldn't care.:rolleyes: I have nothing against any of the bow companies, I just chose Martin.:cool::cool:

Simple Life
03-26-2011, 09:41 AM
Pretty sad when Martin's can be bashed,but God forbid somebody to bash the other companies and they close it.

Arrow Splitter
03-26-2011, 09:48 AM
Pretty sad when Martin's can be bashed,but God forbid somebody to bash the other companies and they close it.

Yeah, and on top of that, there was no bashing involved in the thread I started, except those that seriously wanted me banned. Now that was funny.:p:p:p

Lung Buster
03-26-2011, 11:24 AM
What a bunch of cry babies over there somebody call the wambulance! Haha some body needs to ruffle there feathers there a little up tight on AT! Good stuff though!

Arrow Splitter
03-26-2011, 11:47 AM
I got a warning out of that one.:mad: I wonder if the same thing would have happened if I started a bashing thread about Martin?:p